Известие

Collapse
No announcement yet.

Посинели спирачни дискове,проблем ли е това?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега автор на темата, не се притеснявай от цвета. Моите на 145цата след трак дей-а на калояново бяха станали виолетови.

    След няколко дни каране нормално цвета им пак ще се промени към познатя за теб цвят.

    Важно е обаче след "екстремни" спирания , да охладиш дисковете. Да караш едни 500 метра без да натискаш никакви спирачки. (желателно на по-бавна скорост)

    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
    AR 155 2.0 16v SUPER
    Toyota Corolla 2014 S Premium
    Moskvich 2140

    Comment


    • #17
      абе братле, на мен ми стана интересно за металите тъмна индия ми е там и с удоволствие чета постовете на колегите Колега Mordohy моля продължете дискусията

      Поздрави!
      sigpic
      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
      FIAT TIPO 1.6 DOHC

      Comment


      • #18
        Цвета вече се оправи ама сега има друг проблем колата си спира добре според мен,обаче на единия диск се появи леко надиране все едно има нещо твърдо в накладката и почва да прерязва диска.Явно томекс накладките не стават за 500-600 км не са оцапали изобщо джантите,незнам вече към каква марка накладки да се насоча едни казват на феродо,други се оплакват от тях май истината е само трв и ате но ми се виждат доста скъпи.Нека който е доволен от своите накладки да сподели марка и цена оринтировачна?

        Comment


        • #19
          Скромното ми мнение, че ако си ориентиран по динамично шофьор TRW накладки НЕ - при 180-190км./ч. при екстремно спиране на път с лек наклон надолу - при 110-120 километра вече спираш само със скорости. Това на Алфа 147-ца.
          Иначе са тихи.
          Накладки MINTEX - за спортно каране незнам. Просвирват от време на време.
          Накладки WAKING/испански/, цапат много, прегряват бързо, не е като да да не ядат и дисковете.
          Тук във форума някой пишеше за зелените EBC. Виж за тях какви мнения ще събереш, въпреки, че според мен най-добре от личен опит да избираш такива неща. Всичко друго е субективно.
          Last edited by D22DJ; d.m.y г., 19:26.


          Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

          Comment


          • #20
            Аз 180 не мисля да карам но ме е яд че чисто нови дискове на текстар тръгват на кино заради калпави накладки.Имал ли някаква тънкост с която да хванем дали една накладка е добра или не още в магазина?цената маи не винаги е ориентир

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Е кажи сега как се отлива стоманен вентилиран диск и не съм ли прав по-нагоре? Щото от това което си написал, става ясно, че предишният ми пост е коректен.
              Постът ти е коректен, ама държах да гои развия! Както виждаш, поне на един колега му е станало интересно.
              Как се отлива стоманен, вентилиран диск?:
              Поставяш в индукционната пещ всякаква стомана и чугун, като внимаваш да няма хром, волфрам, кобалт и никел.
              Като се стопи, в стопилката на око слагаме сяра, манган и няколко лопати въглища. Това е всъщност описание на действията на майсторите топилчици, които съм гледал. Само дето не опитват на вкус лавата.
              После взимане на проба , да се види какъв е състава. След проба на спректролаб, където говорим са точност от десетохилядна от процента, топилчиците правят корекции с някоя лопата въглища или от другите, гореупоменати мерудии и радко се налага втора корекция.
              Метала в пещта е бял чугун. Материал с чудесна тънколивкост, идиотска твърдост и трошливост като порцелан.
              След отливането, дисковето се почистват от пясъка на сърцето и грубо се шмиргеловат.
              Брака се отделя ,а останалото, след почистване на дробилен апарат - постъпват в темпер-пещта.
              Там за три-четри дена, дисковете се подлагат на термообработка в среда на различни газове.
              Няколкото процента въглерод се отделят от кристалната решетка на чугуна и изгарят. Получава се нисковъглеродна стомана. Тя преседява още около едно денонощие в азотна, тоест инертна атмосфера, където постепенно и се спада температурата, за да няма вътрешни напрежения.
              Така кастрираният и удобен за обработка диск се подава в механичния цех. Там го обработват, излъскват и ни го пробутват за върховно качество.
              Такъв диск общо взето държи, но лесно се изтрива.
              Все пак му личи и знаем за какво става въпрос.
              По-лошият вариант е, когато му сложат малко кобалт и волфрам.
              Диска е вечен и неизтриваем.
              Обаче каквито и накладки да му сложите, той никога не държи. Особено, когато наистина трябва!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Колега, много ти благодаря за доброто обяснение. доста полезна информация надявам се и на другите колеги да им е било интересно

                Поздрави
                sigpic
                Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                FIAT TIPO 1.6 DOHC

                Comment


                • #23
                  Ползвам FERODO FDB за предни и wagner (пак марка на феродо но по нисък клас) Накладките са тихи, не ми търкат дисковете, спира отлично от висока скорост.
                  Феродо имат серия FSL от тях нормално да няма доволни, те са силно нисък клас (бюджетни )
                  Колата когато я купих беше с АТЕ .... Феродо има много да гонят АТЕ... След износването на тези ми накладки, ще взема АТЕ отново. Пробвах с накладки по нисък клас карах ги 10к километра преди да взема Феродо и сменя да твърдя , че спират много хубаво (педала е мек и с леко погалване на педала се усеща как спира). Пак казвам ако имате повече пари вземете АТЕ, ако не FERODO FDB или FQT серия като втората се води за големи натоварвания . Един приятел кара с 2рата серия и каза, че са доста по бори от FDB но подсвирвали леко .
                  Не е важно да са много меки накладките понеже меките накладки се изпичат бързо при големи натоварвания. Накладките трябва да има точно определена твърдост!! Не гледайте най-меките!!

                  Comment


                  • #24
                    DELPHI са доста добри също!
                    sigpic
                    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                    FIAT TIPO 1.6 DOHC

                    Comment


                    • #25
                      Аз карам с червеното EBC и съм доооста доволен.

                      Comment


                      • #26
                        Делфи са добри, но определено АТЕ са по-добри.
                        Всъщност всичко е въпрос на вкус и възможности!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          НАКЛАДКИ - BREMBO




                          Едно перфектно допълнение към дисковете Brembo, за да се гарантира максимална безопасност при спиране, произтичаща от нашият опит със спирачните системи и взаимно сътрудничеството с най-големите автомобилни производители.
                          • Пълна гама спирачни накладки: около 1000 артикула, покриващи повече от 98% от европейски автомобилен парк;
                          • Несравними що се отнася до ефективност, надеждност и издръжливост, с качеството на оригинални;
                          • Резултат от модерно проектиране, последвано от задълбочени тестове в лаборатория и строги изпитания на пътя;
                          • Най-краткият възможен спирачен път, независимо от състоянието на пътя;
                          • Хомологизиране съгласно норматива ECE–R90 и с маркировка, която позволява идентифициране.
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:37.
                          Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                          Comment


                          • #28
                            Благодаря ви според финансите ще гледам скоро да избера нещо качествено

                            Comment


                            • #29
                              Аз бих заложил на накладка Текстар. Или Делфи.

                              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                              AR 155 2.0 16v SUPER
                              Toyota Corolla 2014 S Premium
                              Moskvich 2140

                              Comment


                              • #30
                                Подкряпам за текстара и Брембото ,аз сега съм с брембо и съм мноого доволен. няма скърцане или недоспиране. Преди пробвах Делфи ( никога вече) излязаха по корави от диска,после минах на ремза- те пък скърцат след 3-4 спирания. това ми е скромният опит с накладките иначе сложих дискове АП и вече 15-20 к км са ок
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X